سطل زباله شوتینگ 660 لیتری

سطل زباله شوتینگ 660 لیتری  پلی اتیلن دارای چهار چرخ متحرک و مقام جهت جا به جای راحت مخزن با ظرفیت بالای آشغال مورد استفاده در ( مجتمع های مسکونی ، معابر شهری ، مراکز اداری ، مراکز تجاری ، مراکز صنعتی ، مراکز درمانی بهداشتی و….

اصول طراحی مخزن زباله شوتینگ 660 لیتری به گونه ای است که عملیات جمع آوری زباله و انتقال آن به خارج از محیط مسکونی با بیشترین سرعت و بهترین حالت صورت گیرد . جنس بدنه مخزن از مواد پلی اتیلن سنگین می باشد. که علاوه بر زیبایی سبب مقاومت فوق العاده محصول شده است .

سطل زباله شوتینگ 660 لیتری پلی اتیلن یکی از پر فروش ترین محصولات شرکت همت صنعت می باشد .

امروزه با توجه به حجم بالای زباله های تولیدی توسط بشر برای حفظ پاکیزگی ، ایمنی و سلامت در محل کار  و یا محیط شهری داشتن تجهیزات مناسب برای مدیریت زباله ها از اهمیت فراوانی برخوردار است . در این راستا شرکت همت صنعت زمینه ی دسترسی آسان و خرید مستقیم مخزن زباله شوتینگ 660 لیتری مکانیزه را برای مشتریان گرامی فراهم نموده است .

ابعاد سطل زباله شوتینگ 660 لیتری

کد محصول8124
حجم مخزن660 لیتر
وزن مخزن38 کیلوگرم
ظرفیت مخزن230 کیلوگرم
طول مخزن121 سانتیمتر
عرض مخزن77 سانتیمتر
ارتفاع با درب120 سانتیمتر
ارتفاع بدون درب110 سانتیمتر
ضمانت مخزن6 ماه
رنگ بندی8 رنگ
مواد اولیهhdpe

» استفاده از پلی اتیلن در مخازن زباله :

مواد پلی اتیلن به کار رفته در سطل آشغال شوتینگ 660 لیتری مکانیزه سبب میشود که مخزن دارای انعطاف پذیری و مقاومت بسیار بالا در مقابل ضربه و اشعه uv و جلوگیری از ترک خوردگی بر اثر دمای هوای زیر صفر و همچنین رنگ پریدگی و تغییر فرم در مقابل نور مستقیم خورشید بر خوردار باشد .

خصوصیات سطل زباله شوتینگ 660 لیتری

سطل شوتینگ 660 لیتری  سازگار با محیط زیست
سطل شوتینگ 660 لیتری  با  قابلیت حمل  راحت
سطل شوتینگ 660 لیتری  با  قابلیت شستشوی
سطل شوتینگ 660 لیتری  مقاوم در برابر رطوبت
سطل شوتینگ 660 لیتری در رنگهای متنوع و زیبا
سطل شوتینگ 660 لیتری تحمل دما تا  گرما 60 +
سطل شوتینگ 660 لیتری تحمل دما تا سرما  40 –
سطل شوتینگ 660 لیتری دارای گواهی اصالت کالا
سطل شوتینگ 660 لیتری  دارای برچسب   RFID
سطل شوتینگ 660 لیتری مقاوم برابر مواد شیمایی
سطل زباله شوتینگ 660 لیتر با  قابلیت ضد عفونی
سطل شوتینگ 660 لیتری با  قابلیت تخلیه مکانیزه
سطل شوتینگ 660 لیتری  دارای چهار چرخ  متحرک
سطل شوتینگ 660 لیتری قابلیت چاپ لوگو مشتری
سطل شوتینگ 660 لیتری دارای یکسال ضمانت کتبی
سطل شوتینگ 660 لیتری قابلیت تعویض درب مخزن
سطل شوتینگ 660 لیتری قابلیت تعویض چرخ مخزن
سطل زباله شوتینگ 660 لیتر  قابلیت نصب پدال  فلزی
سطل شوتینگ 660 دارای استاندارد ISO 9001:2008

سطل زباله شوتینگ 660 لیتری مکانیزه

سطل بازیافت (انگلیسی:  Recycling bin ) یا سطل زباله، به ظروفی اطلاق می‌شود که برای نگهداری مواد قابل بازیافت، پیش از انتقال به مراکز بازیافت وتفکیک زباله، استفاده می‌شوند. سطل‌های بازیافت اغلب در اندازه‌های مختلف برای استفاده در داخل و خارج از منازل ، مکان‌های مسکونی ، تجاری، دفاتر اداری، تأسیسات ، مکان‌های عمومی وجود دارد. امروزه با هدف تفکیک زباله ، پسماندها اغلب ظروف جداگانه‌ای برای بازیافت کاغذ، قوطی‌های آلومینیومی، ظروف شیشه‌ای ، بطری‌های پلاستیکی در نظر گرفته می‌شود.

» سایر محصولات شرکت همت صنعت

مخزن زباله شوتینگ 660 پلاستیکی پلی اتیلن
سطل زباله شوتینگ 770 پلاستیکی پلی اتیلن
سطل زباله شوتینگ 1100 پلاستیکی پلی اتیلن
سطل زباله شوتینگ 660 لیتر محدب گالوانیزه
سطل زباله شوتینگ 660 لیتر مکعب  گالوانیزه
سطل زباله شوتینگ 770 لیتر محدب گالوانیزه
سطل زباله شوتینگ 770 لیتر مکعب  گالوانیزه
سطل زباله شوتینگ 770 لیتر بارانی  گالوانیزه
سطل زباله شوتینگ 1100 لیتر محدب گالوانیزه
سطل زباله شوتینگ 1100 لیتر مکعب  گالوانیزه
سطل زباله شوتینگ 1100 لیتر بارانی  گالوانیزه
سطل زباله شوتینگ 1100  با درب  پلاستیکی
سطل زباله شوتینگ 1100  لیتر با درب گالوانیزه

روش های تفکیک زباله در مبدا و فواید آن

هر روز به میزان زباله‌های تولید شده توسط جوامع بشری افزوده می‌شود. همین امر موجب آلوده شدن محیط زیست شده که منابع طبیعی را آلوده می‌کند. توزیع خودسرانه زباله بدون در نظر گرفتن فواید بازیافت، پسماند بازیافتی باعث از بین رفتن منابع طبیعی و افزایش آلودگی‌ها می‌شود.

تفکیک زباله شاید تنها راه حلی باشد که می‌تواند کمی به بهبود این وضعیت کمک کند. فواید بازیافت زباله‌ می‌تواند به میزان زیادی بر استفاده دوباره از زباله‌ و چرخه بهبود شرایط محیط زیست تاثیر گذارد.
با استفاده مجدد از زباله‌ها، شاید به مرور بتوانیم هدف از تفکیک زباله‌ها را درک کنیم. محیط زیست افراد ما تحت تاثیر این امر می‌تواند تغییرات اساسی کند و زندگی‌مان بر روی زمین دوام بیشتری داشته باشد.
جداسازی زباله‌ها  توسط سطل زباله شوتینگ 660 لیتری می‌تواند به چرخه بازیافت زباله کمک کند، به همین منظور نیاز است تا هر فرد تفکیک زباله خشک و تر را جدی‌تر بگیرد.

جداسازی زباله‌های خشک و تر

در بیشتر کشورهای پیشرفته، تفکیک زباله‌های خشک و تر امر بسیار مهمی است و شهروندان ملزم به رعایت آن هستند. در شهرهای مدرن برای زباله‌های به تفکیک سطل‌های جداگانه تعبیه می‌شود تا پسماند بازیافتی به راحتی شناسایی شوند و در چرخه بازیافت مورد استفاده قرار گیرند.

بیشتر جوامعی که از کمبود منابع طبیعی رنج می‌برند، بازیافت زباله‌ها را راه حلی برای تولید می‌دانند و از آن‌ها به عنوان منابع اصلی در چرخه ساخت و تولید استفاده می‌کنند. از این رو سطل آشغال شوتینگ 660 لیتری نقش مهمی در بازیافت و تفکیک زباله ها ایفا می کنند .

تلاش برای داشتن آینده‌ای بهتر برای زمین به هدفی همگانی تبدیل شده است. اگر هر یک از ما اصول ساده‌ای را در جداسازی زباله‌ها انجام دهیم، بدون شک آینده بهتری برای خود و فرزندانمان فراهم خواهیم کرد. یک راه ساده قابل اجرا برای همه ما، تفکیک زباله به دو گروه زباله تر و خشک است.

سطل آشغال 660 قابل سفارش در رنگهای

رنگ-بندی-محصولات

 زباله  زباله  زباله زباله زباله زباله