سطل-زباله-کوچک-12-لیتری-پدالی

سطل زباله کوچک 12 لیتری پدالی با بدنه مستحکم و ظاهر زیبا با قابلیت استفاده مخزن در  ( منازل ، ادارات ، مدارس و بیمارستانها و….) تولید شده است که بدون چرخ و ثابت بوده و جنس این مخزن از پلی اتیلن خالص است که در عین سادگی از استحکام بالایی نیز برخوردار می باشد. و این محصول در رنگ های متنوع و زیبا قابل تولید می باشد .

سطل زباله کوچک 12 لیتری پدالی پلی اتیلن یکی از پر فروش ترین محصولات شرکت همت صنعت می باشد .

امروزه با توجه به حجم بالای زباله های تولیدی توسط بشر برای حفظ پاکیزگی ، ایمنی و سلامت در محل کار  و یا خانه داشتن تجهیزات مناسب برای مدیریت زباله ها از اهمیت فراوانی برخوردار است . در این راستا شرکت همت صنعت زمینه ی دسترسی آسان و خرید مخزن زباله کوچک 12 لیتری پدالی را برای مشتریان گرامی فراهم نموده است .

ابعاد سطل زباله کوچک 12 لیتری پدالی

کد محصول8102
حجم مخزن12 لیتر
وزن مخزن2 کیلوگرم
ظرفیت مخزن3 کیلوگرم
طول مخزن27 سانتیمتر
عرض مخزن20 سانتیمتر
ارتفاع با درب30 سانتیمتر
ارتفاع بدون درب25 سانتیمتر
ضمانت مخزن6 ماه
رنگ بندی8 رنگ
مواد اولیهhdpe

» استفاده از مواد پلی اتیلن در مخازن زباله :

مواد پلی اتیلن به کار رفته در مخزن کوچک 12 لیتری پدالی سبب میشود که مخزن دارای انعطاف پذیری و مقاومت بسیار بالا در مقابل ضربه و اشعه uv و جلوگیری از ترک خوردگی بر اثر دمای هوای زیر صفر و همچنین رنگ پریدگی در مقابل نور مستقیم خورشید بر خوردار باشد .

خصوصیات سطل زباله کوچک 12 لیتری پدالی

مخزن زباله کوچک 12 لیتری پدالی سازگار با محیط زیست
مخزن زباله کوچک 12 لیتری پدالی با  قابلیت ضد عفونی
مخزن زباله کوچک 12 لیتری پدالی  با  قابلیت حمل  راحت
مخزن زباله کوچک 12 لیتری پدالی با  قابلیت شستشو
مخزن زباله کوچک 12 لیتری پدالی مقاوم در مقابل رطوبت
مخزن زباله کوچک 12 لیتری پدالی  در رنگهای متنوع و زیبا
مخزن زباله کوچک 12 لیتری پدالی تحمل دمای 40 تا 60 +
مخزن زباله کوچک 12 لیتری پدالی دارای گواهی اصالت کالا
مخزن زباله کوچک 12 لیتری پدالی دارای برچسب  RFID
مخزن زباله 12 لیتری دارای استاندارد  ISO 9001:2008

پلی اتیلن در سطل زباله کوچک 12 لیتری پدالی

پلی اتیلن دارای زنجیر پلیمری بدون شاخه است. بنابراین نیروی بین مولكولی در زنجیره بالا و استحكام كششی آن بیشتر از بقیه پلی اتیلن‌ها است. شرایط واكنش و نوع كاتالیزور مورد استفاده در تولید پلی اتیلن سنگین HDPE موثر است. مقاومت شیمیایی خوب، مقاومت مکانیکی خوب، سفتی و سختی بالای مخزن زباله کوچک 12 لیتری پدالی می‌شود.

قابلیت های سطل زباله کوچک 12 لیتری پدالی

  • تولید شده از پلی اتیلن سنگین
  • دارای درب و پدال فلزی
  • قابلیت باز کردن درب با پدال
  • قابلیت ارسال به سراسر کشور
  • قابلیت چاپ لوگو بر روی محصول

> سطل های زباله پایه فلزی پلی اتیلن

سطل بازیافت (انگلیسی:  Recycling bin ) یا سطل زباله، به ظروفی اطلاق می‌شود که برای نگهداری مواد قابل بازیافت، پیش از انتقال به مراکز بازیافت وتفکیک زباله، استفاده می‌شوند. سطل‌های بازیافت اغلب در اندازه‌های مختلف برای استفاده در داخل و خارج از منازل ، مکان‌های مسکونی و تجاری، دفاتر اداری، تأسیسات و مکان‌های عمومی وجود دارد. امروزه با هدف تفکیک زباله و پسماندها اغلب ظروف جداگانه‌ای برای بازیافت کاغذ، قوطی‌های آلومینیومی، ظروف شیشه‌ای و بطری‌های پلاستیکی در نظر گرفته می‌شود.

روش های تفکیک زباله در مبدا و فواید آن

هر روز به میزان زباله‌های تولید شده توسط جوامع بشری افزوده می‌شود. همین امر موجب آلوده شدن محیط زیست شده و منابع طبیعی را آلوده می‌کند. توزیع خودسرانه زباله بدون در نظر گرفتن فواید بازیافت، پسماند بازیافتی باعث از بین رفتن منابع طبیعی و افزایش آلودگی‌ها می‌شود.

تفکیک زباله شاید تنها راه حلی باشد که می‌تواند کمی به بهبود این وضعیت کمک کند. فواید بازیافت زباله‌ می‌تواند به میزان زیادی بر استفاده دوباره از زباله‌ و چرخه بهبود شرایط محیط زیست تاثیر گذارد.
با استفاده مجدد از زباله‌ها، شاید به مرور بتوانیم هدف از تفکیک زباله‌ها را درک کنیم. محیط زیست افراد ما تحت تاثیر این امر می‌تواند تغییرات اساسی کند و زندگی‌مان بر روی زمین دوام بیشتری داشته باشد.
جداسازی زباله‌ها  توسط مخزن زباله کوچک 12 لیتری پدالی و سایر مخازن زباله پلی اتیلن و گالوانیزه می‌تواند به چرخه بازیافت زباله کمک کند، به همین منظور نیاز است تا هر فرد تفکیک زباله خشک و تر را جدی‌تر بگیرد.

علاوه بر مدیریت تولید پسماند، تفکیک زباله از مبداء یکی دیگر از کارهایی است که به محیط زیست کمک می‌کند. دفن زباله‌ها بدون تفکیک آن‌ها یکی از عوامل تولید گارهای گلخانه‌ای هستند.

جداسازی زباله‌های خشک و تر

در بیشتر کشورهای پیشرفته، تفکیک زباله‌های خشک و تر امر بسیار مهمی است و شهروندان ملزم به رعایت آن هستند. در شهرهای مدرن برای زباله‌های خشک و تر به تفکیک سطل‌های جداگانه تعبیه می‌شود تا پسماند بازیافتی به راحتی شناسایی شوند و در چرخه بازیافت مورد استفاده قرار گیرند.

بیشتر جوامعی که از کمبود منابع طبیعی رنج می‌برند، بازیافت زباله‌ها را راه حلی برای تولید می‌دانند و از آن‌ها به عنوان منابع اصلی در چرخه ساخت و تولید استفاده می‌کنند. از این رو سطل های زباله پلی اتیلن و گالوانیزه نقش مهمی در بازیافت و تفکیک زباله ها ایفا می کنند .

سطل زباله 12 لیتری قابل سفارش در رنگهای

رنگ-بندی-سطل زباله 12 لیتری پدال دار

تماس با ما جهت خرید سطل زباله 20 لیتری پدال دار

واحد فروش02144904976
مدیر فروش09125610721
واحد فروش02144904891