سطل زباله فلزی 770 لیتری

سطل زباله فلزی 770 لیتری تولید شده با ورق گالوانیزه گرم  و ضخامت 1.5 میلی متر با استفاده از جوش سرتاسری CO2 جهت آب بندی کامل قابل تولید به صورت مکعب و محدب و همچنین قابلیت ساخت درب تخت و قوس دار با  ضخامت 1 میلی متر قابل استفاده در پارکها ، معابر شهری و عمومی ، کارگاه ها ، کارخانه ها ، فضاهای سبز شهری ، مراکز آموزشی ، مراکز بهداشتی درمانی  و بسیاری از مصارف دیگر

اصول طراحی سطل زباله گالوانیزه 770 لیتری به گونه ای است که عملیات جمع آوری زباله و انتقال آن به خارج از محیط شهری با بیشترین سرعت و بهترین حالت صورت گیرد .

سطل زباله فلزی 770 لیتری گالوانیزه با قابلیت سفارش با ورق 1.5 و 2 در شرکت همت صنعت می باشد .

امروزه با توجه به حجم بالای زباله های تولیدی توسط بشر برای حفظ پاکیزگی ، ایمنی و سلامت در محل کار  و یا محیط شهری داشتن تجهیزات مناسب برای مدیریت زباله ها از اهمیت فراوانی برخوردار است . در این راستا شرکت همت صنعت زمینه ی دسترسی آسان و خرید مستقیم سطل زباله گالوانیزه 770 لیتری را برای مشتریان گرامی فراهم نموده است .

مشخصات سطل زباله فلزی 770 لیتری

کد محصول8131
حجم مخزن770 لیتر
وزن مخزن75 کیلوگرم
ظرفیت مخزن600 کیلوگرم
طول مخزن118 سانتیمتر
عرض مخزن90 سانتیمتر
ارتفاع با درب130 سانتیمتر
ارتفاع بدون درب120 سانتیمتر
ضخامت ورق1.5 میل
نوع جوشCO2
ضمانت مخزن6 ماه

» استفاده از گالوانیزه گرم در مخازن زباله :

گالوانیزه گرم ، نوعی گالوانیزه است . این فرآیند پوشش آهن و فولاد با روی  است که هنگام غوطه ور کردن فلز در حمام روی مذاب در دمای حدود 449 درجه سانتیگراد (840 درجه فارنهایت) با سطح فلز پایه آلیاژ می شود. هنگامی که در معرض جو باشد ، روی خالص با اکسیژن ( O 2 ) واکنش نشان می دهد تا اکسید روی ( ZnO ) تشکیل شود ، که بیشتر با دی اکسید کربن ( CO 2 ) واکنش نشان می دهد و کربنات روی را تشکیل می دهد. و این کار سبب میشود که مخزن زباله فلزی 770 لیتری از مقاومت در برابر خوردگی  و  زنگ زدگی  در شرایط جوی نا مناسب بر خوردار باشد .

خصوصیات سطل زباله فلزی 770 لیتری

> سطل زباله 770 لیتری با بدنه تمام گالوانیزه با ورق 2
> سطل زباله 770 لیتری با قابلیت تولید در مدل مکعب
> سطل زباله 770 لیتری با قابلیت تولید در مدل محدب
> سطل زباله 770 لیتری با قابلیت حمل  آسان و راحت
> سطل زباله 770 لیتری با قابلیت تخلیه زباله مکانیزه
> سطل زباله 770 لیتری شاسی پایه چرخ ها با ورق 3
> سطل زباله 770 لیتری جوش بکار برده شده  CO2
> سطل زباله 770 لیتری دارای چهارچرخ گردان مقاوم
> سطل زباله 770 لیتری دارای دو چرخ ترمز دار فلزی
> سطل زباله 770 لیتری پرس با روش متال فرمینگ
> سطل زباله 770 لیتری دارای دو  بر چسب ترافیکی

سفارشی سازی سطل زباله فلزی 770 لیتری

شرکت همت صنعت با همگام بودن با فن آوری‌های پیشرفته روز دنیا. و با به کارگیری عناصر مجرب و متخصص. در رعایت استانداردهای کیفیت خدمات و محصولات. و اصل مشتری مداری و کسب رضایت مشتریان گرامی زمینه ساخت سفارشی سازی سطل زباله گالوانیزه 770 لیتری و امکان حک آرم شخص خریداران را فراهم نموده است.

قابلیت های سطل زباله فلزی 770 لیتری

  • قابلیت تولید به صورت مکعب و محدب
  • قابلیت تولید با درب تخت و قوس دار
  • قابلیت تعویض درب و چرخ ها
  • قابلیت نصب چرخ رینگ فلزی
  • قابلیت چاپ لوگو بر روی محصول

» سایر محصولات شرکت سهند صنعت

> سطل های زباله پدال دار پلی اتیلن

> سطل های زباله پلاستیکی پلی اتیلن

> سطل های زباله چرخ دار و پدال دار

> سطل های زباله مکانیزه پلی اتیلن

> سطل های زباله مکانیزه گالوانیزه

> سطل های زباله چرخ دار پلی اتیلن

روش های تفکیک زباله در مبدا و فواید آن

هر روز به میزان زباله‌های تولید شده توسط جوامع بشری افزوده می‌شود. همین امر موجب آلوده شدن محیط زیست شده و منابع طبیعی را آلوده می‌کند. توزیع خودسرانه زباله بدون در نظر گرفتن فواید بازیافت، پسماند بازیافتی باعث از بین رفتن منابع طبیعی و افزایش آلودگی‌ها می‌شود.

تفکیک زباله شاید تنها راه حلی باشد که می‌تواند کمی به بهبود این وضعیت کمک کند. فواید بازیافت زباله‌ می‌تواند به میزان زیادی بر استفاده دوباره از زباله‌ و چرخه بهبود شرایط محیط زیست تاثیر گذارد.
با استفاده مجدد از زباله‌ها، شاید به مرور بتوانیم هدف از تفکیک زباله‌ها را درک کنیم. محیط زیست افراد ما تحت تاثیر این امر می‌تواند تغییرات اساسی کند و زندگی‌مان بر روی زمین دوام بیشتری داشته باشد.
جداسازی زباله‌ها  توسط سطل زباله گالوانیزه 770 لیتری و سایر سطل های زباله گالوانیزه و پلی اتیلن می‌تواند به چرخه بازیافت زباله کمک کند، به همین منظور نیاز است تا هر فرد تفکیک زباله خشک و تر را جدی‌تر بگیرد.

جداسازی زباله‌های خشک و تر

در بیشتر کشورهای پیشرفته، تفکیک زباله‌های خشک و تر امر بسیار مهمی است و شهروندان ملزم به رعایت آن هستند. در شهرهای مدرن برای زباله‌های خشک و تر به تفکیک سطل‌های جداگانه تعبیه می‌شود تا پسماند بازیافتی به راحتی شناسایی شوند و در چرخه بازیافت مورد استفاده قرار گیرند.

بیشتر جوامعی که از کمبود منابع طبیعی رنج می‌برند، بازیافت زباله‌ها را راه حلی برای تولید می‌دانند و از آن‌ها به عنوان منابع اصلی در چرخه ساخت و تولید استفاده می‌کنند. از این رو سطل های زباله پلی اتیلن و گالوانیزه نقش مهمی در بازیافت و تفکیک زباله ها ایفا می کنند .

تماس با ما جهت خرید سطل زباله 20 لیتری پدال دار

واحد فروش02144904976
مدیر فروش09125610721
واحد فروش02144904891