سطل زباله فلزی شهرداری 1100 لیتری

سطل آشغال فلزی شهرداری 1100 لیتری تولید شده از  ورق گالوانیزه گرم  در دو مدل مکعب و  محدب با قابلیت تخلیه مکانیزه زباله مخزن قابل استفاده در پارکها ، معابر شهری و عمومی ، کارگاه ها ، کارخانه ها ، فضاهای سبز شهری ، مراکز آموزشی ، مراکز بهداشتی درمانی  و بسیاری از مصارف دیگر .

اصول طراحی و تولید سطل آشغال فلزی شهرداری 1100 لیتری به گونه ای است که عملیات جمع آوری زباله و انتقال آن به خارج از محیط شهری با بیشترین سرعت و بهترین حالت توسط مخزن صورت گیرد .

سطل زباله فلزی شهرداری 1100 لیتری با قابلیت سفارش با ورق 1/5 و 2 میل در شرکت همت صنعت می باشد .

امروزه با توجه به حجم بالای زباله های تولیدی توسط بشر برای حفظ پاکیزگی ، ایمنی و سلامت در محل کار  و یا محیط شهری داشتن مخزن مناسب برای مدیریت زباله ها از اهمیت فراوانی برخوردار است . در این راستا شرکت همت صنعت زمینه ی دسترسی آسان و خرید مستقیم سطل آشغال فلزی شهرداری 1100 لیتری را برای مشتریان گرامی فراهم نموده است .

مشخصات سطل زباله فلزی شهرداری 1100 لیتری

کد محصول8134
حجم مخزن1100 لیتر
وزن مخزن90 کیلوگرم
ظرفیت مخزن750 کیلوگرم
طول مخزن118 سانتیمتر
عرض مخزن90 سانتیمتر
ارتفاع با درب130 سانتیمتر
ارتفاع بدون درب120 سانتیمتر
ضخامت ورق1.5 میل
نوع جوشCO2
ضمانت مخزن6 ماه

» استفاده از گالوانیزه گرم در مخازن زباله :

گالوانیزه گرم ، نوعی گالوانیزه است . این فرآیند پوشش آهن و فولاد با روی   است که هنگام غوطه ور کردن فلز در حمام روی مذاب در دمای حدود 449 درجه سانتیگراد (840 درجه فارنهایت) با سطح فلز پایه آلیاژ می شود. هنگامی که در معرض جو باشد ، روی خالص با اکسیژن ( O 2 ) واکنش نشان می دهد تا اکسید روی ( ZnO ) تشکیل شود ، که بیشتر با دی اکسید کربن ( CO 2 ) واکنش نشان می دهد و کربنات روی را تشکیل می دهد. و این کار سبب میشود که سطل زباله فلزی شهرداری 1100 لیتری از مقاومت در برابر خوردگی و زنگ زدگی در شرایط جوی نا مناسب بر خوردار باشد .

سطل زباله فلزی شهرداری 1100 لیتری

سطل فلزی شهرداری  قابل تولید با ورق 1/5 میل
سطل فلزی شهرداری قابلیت تولید با  ورق 2 میل
سطل فلزی شهرداری قابلیت تولید در مدل محدب
سطل فلزی شهرداری قابلیت تولید در مدل مکعب
سطل فلزی شهرداری قابلیت تولید با ورق ترکیبی
سطل فلزی شهرداری با قابلیت  تولید با چهار چرخ
سطل فلزی شهرداری قابل تولید با پایه بدون چرخ
سطل فلزی شهرداری قابل تولید  مدل تمام پرس
سطل فلزی شهرداری قابلیت تخلیه مکانیزه زباله
سطل فلزی شهرداری  دارای شیر تخلیه شیرابه
سطل فلزی شهرداری قابلیت حک لوگو مشتری
سطل فلزی شهرداری قابلیت تولید با چوش CO2
سطل فلزی شهرداری قابل تولید جوش سرتاسری
سطل فلزی شهرداری قابل تولید درب تخت فلزی
سطل فلزی شهرداری قابل تولید با درب پلاستیکی
سطل فلزی شهرداری قابل تولید با چرخ رینگ فلزی

شرکت همت صنعت با همگام بودن با فن آوری‌های پیشرفته روز دنیا. و با به کارگیری عناصر مجرب و متخصص. در رعایت استانداردهای کیفیت خدمات و محصولات. و اصل مشتری مداری و کسب رضایت مشتریان گرامی زمینه ساخت سفارشی سازی مخزن زباله فلزی شهرداری 1100 لیتری و امکان حک آرم شخص خریداران را فراهم نموده است.

» سایر محصولات شرکت همت صنعت

سطل زباله فلزی 220 لیتری گالوانیزه  شهرداری
سطل زباله فلزی 240 لیتری گالوانیزه  شهرداری
سطل زباله فلزی 660 لیتری گالوانیزه  شهرداری
سطل زباله فلزی 770 لیتری گالوانیزه  شهرداری
سطل زباله فلزی 770 لیتر درب بارانی  شهرداری
سطل زباله فلزی 1100 لیتری گالوانیزه شهرداری
سطل زباله فلزی  1100 لیتر درب بارانی شهرداری

سطل بازیافت (انگلیسی:  Recycling bin ) یا سطل زباله، به ظروفی اطلاق می‌شود که برای نگهداری مواد قابل بازیافت، پیش از انتقال به مراکز بازیافت وتفکیک زباله، استفاده می‌شوند. سطل‌های بازیافت اغلب در اندازه‌های مختلف برای استفاده در داخل و خارج از منازل ، مکان‌های مسکونی و تجاری، دفاتر اداری، مکان‌های عمومی وجود دارد. امروزه با هدف تفکیک زباله اغلب ظروف جداگانه‌ای برای بازیافت کاغذ، قوطی‌های آلومینیومی، ظروف شیشه‌ای و بطری‌های پلاستیکی در نظر گرفته می‌شود.

روش های تفکیک زباله در مبدا و فواید آن

هر روز به میزان زباله‌های تولید شده توسط جوامع بشری افزوده می‌شود. همین امر موجب آلوده شدن محیط زیست شده و منابع طبیعی را آلوده می‌کند. توزیع خودسرانه زباله بدون در نظر گرفتن فواید بازیافت، پسماند بازیافتی باعث از بین رفتن منابع طبیعی و افزایش آلودگی‌ها می‌شود.

تفکیک زباله شاید تنها راه حلی باشد که می‌تواند کمی به بهبود این وضعیت کمک کند. فواید بازیافت زباله‌ می‌تواند به میزان زیادی بر استفاده دوباره از زباله‌ در چرخه بهبود شرایط محیط زیست تاثیر گذارد.
جداسازی زباله‌ها  توسط سطل آشغال فلزی شهرداری 1100 لیتری می‌تواند به چرخه بازیافت زباله کمک کند، به همین منظور نیاز است تا هر فرد تفکیک زباله خشک را جدی‌تر بگیرد.

علاوه بر مدیریت تولید پسماند، تفکیک زباله از مبداء یکی دیگر از کارهایی است که به محیط زیست کمک می‌کند. دفن زباله‌ها بدون تفکیک آن‌ها یکی از عوامل تولید گارهای گلخانه‌ای هستند.

جداسازی زباله‌های خشک

در بیشتر کشورهای پیشرفته، تفکیک زباله‌های خشک و تر امر بسیار مهمی است و شهروندان ملزم به رعایت آن هستند. در شهرهای مدرن برای زباله‌های خشک به تفکیک زباله سطل‌های جداگانه تعبیه می‌شود تا پسماند بازیافتی زباله به راحتی شناسایی شوند و در چرخه بازیافت مورد استفاده قرار گیرند.

بیشتر جوامعی که از کمبود منابع طبیعی رنج می‌برند، بازیافت زباله‌ها را راه حلی برای تولید می‌دانند و از آن‌ها به عنوان منابع اصلی در چرخه ساخت ، تولید استفاده می‌کنند. از این رو سطل های زباله شهرداری فلزی نقش مهمی در بازیافت  زباله ها ایفا می کنند .

تلاش برای داشتن آینده‌ای بهتر برای زمین به هدفی همگانی تبدیل شده است. اگر هر یک از ما اصول ساده‌ای را در جداسازی زباله‌ها انجام دهیم، بدون شک آینده بهتری برای خود و فرزندانمان فراهم خواهیم کرد. یک راه ساده  قابل اجرا برای همه ما، تفکیک زباله ها است.

سطل زباله شهرداری زباله زباله شهرداری زباله زباله