سطل زباله مکانیزه 1100 لیتری سبلان

سطل آشغال 1100 لیتری سبلان دارای چهار چرخ متحرک و مقام جهت جا به جای راحت مخزن با قابلیت تخلیه مکانیزه زباله مورد استفاده در معابر شهری ، مجتمع های مسکونی ، مراکز اداری ، مراکز تجاری ، مراکز صنعتی ، مراکز درمانی بهداشتی ، شهرداری ها ، دهیاری ها  و…..

اصول طراحی سطل زباله مکانیزه 1100 لیتری سبلان به گونه ای است که عملیات جمع آوری زباله و انتقال آن به خارج از محیط شهری با بیشترین سرعت و بهترین حالت توسط مخزن صورت گیرد .

سطل زباله مکانیزه 1100 لیتری سبلان با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت در شرکت همت صنعت

امروزه با توجه به حجم بالای زباله های تولیدی توسط بشر برای حفظ پاکیزگی ، ایمنی و سلامت در محل کار  و یا محیط شهری داشتن مخزن مناسب برای مدیریت زباله ها از اهمیت فراوانی برخوردار است . در این راستا شرکت همت صنعت زمینه ی دسترسی آسان و خرید مستقیم سطل آشغال مکانیزه 1100 لیتری سبلان را برای مشتریان گرامی فراهم نموده است .

ابعاد سطل زباله مکانیزه 1100 لیتری سبلان

کد محصول8126
حجم مخزن1100 لیتر
وزن مخزن53 کیلوگرم
ظرفیت مخزن440 کیلوگرم
طول مخزن123 سانتیمتر
عرض مخزن103 سانتیمتر
ارتفاع با درب130 سانتیمتر
ارتفاع بدون درب120 سانتیمتر
ضمانت مخزن6 ماه
رنگ بندی8 رنگ
مواد اولیهhdpe

استفاده از مواد پلی اتیلن در سطل زباله سبلان

مواد پلی اتیلن به کار رفته در مخزن زباله مکانیزه 1100 لیتری سبلان سبب میشود که مخزن دارای انعطاف پذیری و مقاومت بسیار بالا در مقابل ضربه و اشعه uv و جلوگیری از ترک خوردگی بر اثر دمای هوای زیر صفر و همچنین رنگ پریدگی و تغییر فرم در مقابل نور مستقیم خورشید بر خوردار باشد .

سطل زباله مکانیزه 1100 لیتری سبلان

سطل زباله مکانیزه سبلان سازگار با محیط زیست
سطل زباله مکانیزه سبلان با  قابلیت حمل  راحت
سطل زباله مکانیزه سبلان با  قابلیت شستشوی
سطل زباله مکانیزه سبلان مقاوم در برابر رطوبت
سطل زباله مکانیزه سبلان در رنگهای متنوع و زیبا
سطل زباله مکانیزه سبلان تحمل دما تا  گرما 60 +
سطل زباله مکانیزه سبلان تحمل دما تا سرما  40 –
سطل زباله مکانیزه سبلان دارای گواهی اصالت کالا
سطل زباله مکانیزه سبلان دارای برچسب   RFID
سطل زباله مکانیزه سبلان مقاوم برابر مواد شیمایی
سطل زباله مکانیزه سبلان قابلیت ضد عفونی کردن
سطل زباله مکانیزه سبلان قابلیت تخلیه مکانیزه زباله
سطل زباله مکانیزه سبلان دارای چهار چرخ  متحرک
سطل زباله مکانیزه سبلان قابلیت چاپ لوگو مشتری
سطل زباله مکانیزه سبلان دارای یکسال ضمانت کتبی
سطل زباله مکانیزه سبلان قابلیت تعویض درب مخزن
سطل زباله مکانیزه سبلان قابلیت تعویض چرخ مخزن
سطل زباله مکانیزه سبلان قابلیت نصب پدال  فلزی
سطل  سبلان دارای استاندارد ISO 9001:2008

سطل زباله مکانیزه 1100 لیتری سبلان

سطل بازیافت (انگلیسی:  Recycling bin ) یا سطل زباله، به ظروفی اطلاق می‌شود که برای نگهداری مواد قابل بازیافت، پیش از انتقال به مراکز بازیافت تفکیک زباله، استفاده می‌شوند. سطل‌های بازیافت اغلب در اندازه‌های مختلف برای استفاده در داخل و خارج از منازل ، مکان‌های مسکونی ، تجاری، دفاتر اداری، تأسیسات ، مکان‌های عمومی وجود دارد. امروزه با هدف تفکیک پسماندها اغلب ظروف جداگانه‌ای برای بازیافت کاغذ، قوطی‌های آلومینیومی، ظروف شیشه‌ای ، بطری‌های پلاستیکی در نظر گرفته می‌شود.

سطل زباله مکانیزه 660 پلاستیکی سبلان

سطل زباله مکانیزه 770 پلاستیکی سبلان

سطل زباله مکانیزه 1100 پلاستیکی سبلان

سطل زباله مکانیزه 660 لیتر محدب سبلان

سطل زباله مکانیزه 660 لیتر مکعب  سبلان

سطل زباله مکانیزه 770 لیتر محدب سبلان

سطل زباله مکانیزه 770 لیتر مکعب  سبلان

سطل زباله مکانیزه 770 لیتر بارانی  سبلان

سطل زباله مکانیزه 1100 لیتر محدب سبلان

سطل زباله مکانیزه 1100 لیتر مکعب  سبلان

سطل زباله مکانیزه 1100 لیتر بارانی سبلان

روش های تفکیک زباله در مبدا و فواید آن

هر روز به میزان زباله‌های تولید شده توسط جوامع بشری افزوده می‌شود. همین امر موجب آلوده شدن محیط زیست شده که منابع طبیعی را آلوده می‌کند. توزیع خودسرانه پسماند بدون در نظر گرفتن فواید بازیافت، پسماند بازیافتی باعث از بین رفتن منابع طبیعی و افزایش آلودگی‌ها می‌شود.

تفکیک شاید تنها راه حلی باشد که می‌تواند کمی به بهبود این وضعیت کمک کند. فواید بازیافت پسماند می‌تواند به میزان زیادی بر استفاده دوباره از زباله‌ و چرخه بهبود شرایط محیط زیست تاثیر گذارد.
با استفاده مجدد از زباله‌ها، شاید به مرور بتوانیم هدف از تفکیک پسماند ها را درک کنیم. محیط زیست افراد ما تحت تاثیر این امر می‌تواند تغییرات اساسی کند و زندگی‌مان بر روی زمین دوام بیشتری داشته باشد.
جداسازی زباله‌ها  توسط سطل آشغال مکانیزه 1100 لیتری سبلان می‌تواند به چرخه بازیافت زباله کمک کند، به همین منظور نیاز است تا هر فرد تفکیک پسماند خشک و تر را جدی‌تر بگیرد.

جداسازی زباله‌های خشک و تر

در بیشتر کشورهای پیشرفته، تفکیک زباله‌های خشک و تر امر بسیار مهمی است و شهروندان ملزم به رعایت آن هستند. در شهرهای مدرن برای زباله‌های به تفکیک سطل‌های جداگانه تعبیه می‌شود تا پسماند بازیافتی به راحتی شناسایی شوند و در چرخه بازیافت مورد استفاده قرار گیرند.

بیشتر جوامعی که از کمبود منابع طبیعی رنج می‌برند، بازیافت زباله‌ها را راه حلی برای تولید می‌دانند و از آن‌ها به عنوان منابع اصلی در چرخه ساخت و تولید استفاده می‌کنند. از این رو سطل های زباله پلی اتیلن مکانیزه سبلان نقش مهمی در بازیافت و تفکیک ایفا می کنند .

تلاش برای داشتن آینده‌ای بهتر برای زمین به هدفی همگانی تبدیل شده است. اگر هر یک از ما اصول ساده‌ای را در جداسازی آشغال ها انجام دهیم، بدون شک آینده بهتری برای خود و فرزندانمان فراهم خواهیم کرد. یک راه ساده قابل اجرا برای همه ما، تفکیک به دو گروه تر و خشک است.

سطل آشغال مکانیزه 1100 لیتری سبلان

رنگ-بندی-محصولات

مکانیزه سبلان مکانیزه سبلان مکانیزه سبلان