سطل زباله مدرسه 60 لیتری پدالی

سطل زباله مدرسه ای 60 لیتری پدالی با بدنه مستحکم و ظاهر زیبا با قابلیت استفاده مخزن در ( مجتمع های مسکونی ، مراکز اداری ، مراکز تجاری ، مراکز صنعتی ، مراکز درمانی بهداشتی و….) تولید شده است که دارای دو چرخ و متحرک بوده و جنس این مخزن از مواد پلی اتیلن سنگین می باشد . که در عین زیبایی از استحکام بالایی نیز برخوردار می باشد. این محصول در رنگ های متنوع قابل تولید می باشد .

اصول طراحی سطل زباله مدرسه 60 لیتری پدالی به گونه ای است که عملیات جمع آوری زباله و انتقال آن به خارج از محیط زندگی و کاری با بیشترین سرعت و بهترین حالت صورت گیرد .

سطل زباله مدرسه 60 لیتری پدالی یکی از پر فروش ترین محصولات شرکت همت صنعت می باشد .

امروزه با توجه به حجم بالای زباله های تولیدی توسط بشر برای حفظ پاکیزگی ، ایمنی و سلامت در محل کار  و یا خانه داشتن تجهیزات مناسب برای مدیریت زباله ها از اهمیت فراوانی برخوردار است . در این راستا شرکت همت صنعت زمینه ی دسترسی آسان و خرید مستقیم مخزن زباله مدرسه ای 60 لیتری پدالی پلاستیکی را برای مشتریان گرامی فراهم نموده است .

ابعاد سطل زباله مدرسه 60 لیتری پدالی

کد محصول8112
حجم مخزن60 لیتر
وزن مخزن5 کیلوگرم
ظرفیت مخزن12 کیلوگرم
طول مخزن40 سانتیمتر
عرض مخزن40 سانتیمتر
ارتفاع با درب61 سانتیمتر
ارتفاع بدون درب56 سانتیمتر
ضمانت مخزن6 ماه
رنگ بندی8 رنگ
مواد اولیهhdpe

» استفاده از مواد پلی اتیلن در مخازن زباله :

مواد پلی اتیلن به کار رفته در سطل زباله مدرسه ای 60 لیتری پدالی پلاستیکی سبب میشود که مخزن دارای انعطاف پذیری و مقاومت بسیار بالا در مقابل ضربه و اشعه uv و جلوگیری از ترک خوردگی بر اثر دمای هوای زیر صفر و همچنین رنگ پریدگی در مقابل نور مستقیم خورشید بر خوردار باشد .

» خصوصیات سطل زباله مدرسه 60 لیتری پدالی

سطل مدرسه ای پدالی 60 لیتری سازگار با محیط زیست
سطل مدرسه ای پدالی 60 لیتری با  قابلیت حمل  راحت
سطل مدرسه ای پدالی 60 لیتری با قابلیت شستشوی
سطل مدرسه ای پدالی 60 لیتری مقاوم در برابر رطوبت
سطل مدرسه ای پدالی 60 لیتری در رنگهای متنوع و زیبا
سطل مدرسه ای پدالی 60 لیتری تحمل دمای تا  60 +
سطل مدرسه ای پدالی 60 لیتری تحمل دمای  تا  40 –
سطل مدرسه ای پدالی 60 لیتری دارای گواهی اصالت
سطل مدرسه ای پدالی 60 لیتری دارای برچسب  RFID
سطل مدرسه ای پدالی دارای استاندارد ISO 9001:2008
سطل مدرسه ای پدالی 60 لیتری مقاوم  مواد شیمایی
سطل مدرسه ای پدالی 60 لیتری با  قابلیت ضد عفونی
سطل مدرسه ای پدالی 60 لیتری قابلیت تعویض درب
سطل مدرسه ای پدالی 60 لیتری دارای پدال فلزی مقاوم
سسطل مدرسه ای پدالی با قابلیت چاپ لوگوی  مشتری
سطل مدرسه ای پدالی 60 لیتری دارای یکسال ضمانت
سطل مدرسه ای پدالی 60 لیتری با قابلیت تعویض پدال

سطل زباله مدرسه 60 لیتری پدالی

سطل بازیافت (انگلیسی:  Recycling bin ) یا سطل زباله، به ظروفی اطلاق می‌شود که برای نگهداری مواد قابل بازیافت، پیش از انتقال به مراکز بازیافت وتفکیک زباله، استفاده می‌شوند. سطل‌های بازیافت اغلب در اندازه‌های مختلف برای استفاده در داخل و خارج از منازل ، مکان‌های مسکونی ، تجاری، دفاتر اداری، تأسیسات ، مکان‌های عمومی وجود دارد. امروزه با هدف تفکیک زباله ، پسماندها اغلب ظروف جداگانه‌ای برای بازیافت کاغذ، قوطی‌های آلومینیومی، ظروف شیشه‌ای ، بطری‌های پلاستیکی در نظر گرفته می‌شود.

» سایر محصولات شرکت همت صنعت

سطل زباله 12 لیتری پدالدار مدرسه ای

سطل زباله 40 لیتری پدالدار مدرسه ای

سطل زباله 50 لیتری دیواری مدرسه ای

سطل زباله 50 لیتر تک پایه  مدرسه ای

سطل زباله 50 لیتر پاندولی مدرسه ای

سطل زباله 50 لیتری دوقلو مدرسه ای

سطل زباله 60 لیتر پدالدار مدرسه ای

سطل زباله 70 لیتر دمپردار مدرسه ای

سطل زباله 100 لیترچرخدار مدرسه ای

سطل زباله 100 لیتر دمپردار مدرسه ای

سطل زباله 100 لیتر پدالدار مدرسه ای

سطل زباله 120 لیتر بادبزنی مدرسه ای

سطل زباله 120 لیتر چرخدار مدرسه ای

سطل زباله 120 لیتر دمپردار مدرسه ای

سطل زباله 120 لیترر پدالدار مدرسه ای

سطل زباله 240 لیتر چرخدار مدرسه ای

سطل زباله 240  لیتر پدالدار مدرسه ای

روش های تفکیک زباله در مبدا و فواید آن

هر روز به میزان زباله‌های تولید شده توسط جوامع بشری افزوده می‌شود. همین امر موجب آلوده شدن محیط زیست شده و منابع طبیعی را آلوده می‌کند. توزیع خودسرانه زباله بدون در نظر گرفتن فواید بازیافت، پسماند بازیافتی باعث از بین رفتن منابع طبیعی و افزایش آلودگی‌ها می‌شود.

تفکیک زباله شاید تنها راه حلی باشد که می‌تواند کمی به بهبود این وضعیت کمک کند. فواید بازیافت زباله‌ می‌تواند به میزان زیادی بر استفاده دوباره از زباله‌ و چرخه بهبود شرایط محیط زیست تاثیر گذارد.
با استفاده مجدد از زباله‌ها، شاید به مرور بتوانیم هدف از تفکیک زباله‌ها را درک کنیم. محیط زیست افراد ما تحت تاثیر این امر می‌تواند تغییرات اساسی کند و زندگی‌مان بر روی زمین دوام بیشتری داشته باشد.
جداسازی زباله‌ها  توسط سطل زباله مدرسه 60 لیتری پدالی پلی اتیلن و سایز مخازن زباله پلاستیکی پدالدار می‌تواند به چرخه بازیافت زباله کمک کند، به همین منظور نیاز است تا هر فرد تفکیک زباله خشک و تر را جدی‌تر بگیرد.

جداسازی زباله‌های خشک و تر

در بیشتر کشورهای پیشرفته، تفکیک زباله‌های خشک و تر امر بسیار مهمی است و شهروندان ملزم به رعایت آن هستند. در شهرهای مدرن برای زباله‌های خشک و تر به تفکیک سطل‌های جداگانه تعبیه می‌شود تا پسماند بازیافتی به راحتی شناسایی شوند و در چرخه بازیافت مورد استفاده قرار گیرند.

بیشتر جوامعی که از کمبود منابع طبیعی رنج می‌برند، بازیافت زباله‌ها را راه حلی برای تولید می‌دانند و از آن‌ها به عنوان منابع اصلی در چرخه ساخت ، تولید استفاده می‌کنند. از این رو سسطل زباله مدرسه 60 لیتری پدالی  پلاستیکی نقش مهمی در بازیافت و تفکیک زباله ها ایفا می کنند .

تلاش برای داشتن آینده‌ای بهتر برای زمین به هدفی همگانی تبدیل شده است. اگر هر یک از ما اصول ساده‌ای را در جداسازی زباله‌ها انجام دهیم، بدون شک آینده بهتری برای خود و فرزندانمان فراهم خواهیم کرد. یک راه ساده و قابل اجرا برای همه ما، تفکیک زباله به دو گروه تر و خشک است.

سطل زباله 60 لیتری قابل سفارش در رنگهای

رنگ-بندی-محصولات