سطل زباله صنعتی پدال دار

سطل آشغال صنعتی 240 لیتری پدال دار با بدنه مستحکم و ظاهر زیبا با قابلیت استفاده مخزن در مجتمع های مسکونی ، مراکز اداری ، مراکز تجاری ، مراکز صنعتی ، مراکز درمانی بهداشتی و…. با قابلیت جمع آوری و جا به جای حمل بالای زباله .

اصول طراحی سطل زباله صنتعی 240 لیتری پدال دار به گونه ای است که عملیات جمع آوری زباله و انتقال آن به خارج از محیط زندگی و کاری با بیشترین سرعت و بهترین حالت صورت گیرد .

سطل زباله صنعتی 240 لیتری پدال دار پلی اتیلن یکی از پر فروش ترین محصولات شرکت همت صنعت می باشد .

امروزه با توجه به حجم بالای زباله های تولیدی توسط بشر برای حفظ پاکیزگی ، ایمنی و سلامت در محل کار  و یا خانه داشتن مخزن مناسب برای مدیریت زباله ها از اهمیت فراوانی برخوردار است . در این راستا شرکت همت صنعت زمینه ی دسترسی آسان خرید مستقیم سطل آشغال صنعتی 240 لیتری پدال دار را برای مشتریان گرامی فراهم نموده است .

مشخصات سطل زباله صنعتی پدال دار 240 لیتری

کد محصول8122
حجم مخزن240 لیتر
وزن مخزن14 کیلوگرم
ظرفیت مخزن110 کیلوگرم
طول مخزن72 سانتیمتر
عرض مخزن58 سانتیمتر
ارتفاع با درب100 سانتیمتر
ارتفاع بدون درب95 سانتیمتر
ضمانت مخزن6 ماه
رنگ بندی8 رنگ
مواد اولیهhdpe

» استفاده از مواد پلی اتیلن در مخازن زباله :

مواد پلی اتیلن به کار رفته در سطل زباله صنعتی 240 لیتری پدال دار سبب میشود که مخزن دارای انعطاف پذیری و مقاومت بسیار بالا در مقابل ضربه و اشعه uv و جلوگیری از ترک خوردگی بر اثر دمای هوای زیر صفر و همچنین رنگ پریدگی و تغییر فرم در مقابل نور مستقیم خورشید بر خوردار باشد .

خصوصیات سطل زباله صنعتی  پدال دار

سطل صنعتی 240 لیتری پدال دار سازگار با محیط زیست
سطل صنعتی 240 لیتری پدال دار  با  قابلیت حمل  راحت
سطل صنعتی 240 لیتر ی پدال دار  با  قابلیت شستشوی
سطل صنعتی 240 لیتری پدال دار مقاوم  در  برابر رطوبت
سطل صنعتی 240 لیتری پدال دار  در رنگهای متنوع و زیبا
سطل صنعتی 240 لیتری  پدال دار تحمل دما هوا تا 60 +
سطل صنعتی 240 لیتری  پدال دار تحمل دما هوا تا  40 –
سطل صنعتی 240 لیتری پدال دار  دارای  گواهی  اصالت
سطل صنعتی 240 لیتری پدال دار  دارای برچسب  RFID
سطل صنعتی پدال دار  دارای  استاندارد ISO 9001:2008
سطل صنعتی 240 پدال دار پلی اتیلن مقاوم  مواد شیمایی
سطل صنعتی 240 پدال دار پلی اتیلن با  قابلیت ضد عفونی
سطل صنعتی 240 پدال دار  پلی اتیلن  قابلیت تعویض درب
سطل صنعتی 240 پدال دار  پلی اتیلن  قابلیت تعویض پدال
سطل صنعتی 240 پدال دار  پلی اتیلن  قابلیت تعویض چرخ
سطل صنعتی 240 پدال دار پلی اتیلن دارای 2 چرخ  متحرک
سطل صعتی  240 پدال دار با قابلیت چاپ لوگوی  مشتری
سطل صنعتی 240 پدال دار  پلی اتیلن دارای یکسال ضمانت

سطل بازیافت زباله صنعتی 240 پدال دار

سطل بازیافت (انگلیسی:  Recycling bin ) یا سطل زباله، به ظروفی اطلاق می‌شود که برای نگهداری مواد قابل بازیافت، پیش از انتقال به مراکز بازیافت وتفکیک زباله، استفاده می‌شوند. سطل‌های بازیافت اغلب در اندازه‌های مختلف برای استفاده در داخل و خارج از منازل ، مکان‌های مسکونی ، تجاری، دفاتر اداری، تأسیسات ، مکان‌های عمومی وجود دارد. امروزه با هدف تفکیک زباله ، پسماندها اغلب ظروف جداگانه‌ای برای بازیافت کاغذ، قوطی‌های آلومینیومی، ظروف شیشه‌ای ، بطری‌های پلاستیکی در نظر گرفته می‌شود.

سطل زباله صنعتی پدال فلزی 12 لیتری

سطل زباله صنعتی پدال فلزی 20 لیتری

سطل زباله صنعتی پدال فلزی 40 لیتری

سطل زباله صنعتی پدال فلزی 60 لیتری

سطل زباله صنعتی پدال فلزی 100 لیتری

سطل زباله صنعتی پدال فلزی 120 لیتری

سطل زباله صنعتی پدال فلزی 240 لیتری

روش های تفکیک زباله در مبدا و فواید آن

هر روز به میزان زباله‌های تولید شده توسط جوامع بشری افزوده می‌شود. همین امر موجب آلوده شدن محیط زیست شده و منابع طبیعی را آلوده می‌کند. توزیع خودسرانه زباله بدون در نظر گرفتن فواید بازیافت، پسماند بازیافتی باعث از بین رفتن منابع طبیعی و افزایش آلودگی‌ها می‌شود.

تفکیک زباله شاید تنها راه حلی باشد که می‌تواند کمی به بهبود این وضعیت کمک کند. فواید بازیافت زباله‌ می‌تواند به میزان زیادی بر استفاده دوباره از زباله‌ و چرخه بهبود شرایط محیط زیست تاثیر گذارد.
با استفاده مجدد از زباله‌ها، شاید به مرور بتوانیم هدف از تفکیک زباله‌ها را درک کنیم. محیط زیست افراد ما تحت تاثیر این امر می‌تواند تغییرات اساسی کند .
جداسازی زباله‌ها  توسط سطل آشغال صنعتی پدال دار 240 لیتری پدال دار پلی اتیلن می‌تواند به چرخه بازیافت زباله کمک کند، به همین منظور نیاز است تا هر فرد تفکیک زباله خشک و تر را جدی‌تر بگیرد.

جداسازی زباله‌های خشک و تر

در بیشتر کشورهای پیشرفته، تفکیک زباله‌های خشک و تر امر بسیار مهمی است و شهروندان ملزم به رعایت آن هستند. در شهرهای مدرن برای زباله‌های خشک و تر به تفکیک سطل‌های جداگانه تعبیه می‌شود تا پسماند بازیافتی به راحتی شناسایی شوند و در چرخه بازیافت مورد استفاده قرار گیرند.

بیشتر جوامعی که از کمبود منابع طبیعی رنج می‌برند، بازیافت زباله‌ها را راه حلی برای تولید می‌دانند و از آن‌ها به عنوان منابع اصلی در چرخه ساخت و تولید استفاده می‌کنند. از این رو سطل های زباله صنعتی پدال دار پلی اتیلن و صنعتی گالوانیزه نقش مهمی در بازیافت و تفکیک زباله ها ایفا می کنند .

تلاش برای داشتن آینده‌ای بهتر برای زمین به هدفی همگانی تبدیل شده است. اگر هر یک از ما اصول ساده‌ای را در جداسازی زباله‌ها انجام دهیم، بدون شک آینده بهتری برای خود و فرزندانمان فراهم خواهیم کرد. یک راه ساده و قابل اجرا برای همه ما، تفکیک زباله به دو گروه تر و خشک است.

سطل آشغال صنعتی پدال دار در رنگهای

رنگ-بندی-سطل زباله 240 لیتری پدال دار

صنعتی صنعتی دار دار دار دار دار دار دار دار زباله زباله زباله زباله زباله زباله زباله زباله زباله زباله