سطل زباله بزرگ صنعتی 360 لیتری

فروش سطل آشغال بزرگ صنعتی 360 لیتری با بدنه مستحکم و ظاهر زیبا با قابلیت استفاده مخزن زباله در مجتمع های مسکونی ، مراکز اداری ، مراکز تجاری ، مراکز صنعتی ، مراکز درمانی بهداشتی با بهترین قیمت در همت صنعت .

اصول طراحی سطل آشغال بزرگ صنعتی 360 لیتری به گونه ای است که عملیات جمع آوری زباله و انتقال آن به خارج از محیط زندگی با بیشترین سرعت و بهترین حالت توسط مخزن صورت گیرد .

سطل زباله بزرگ صنعتی 360 لیتری پلی اتیلن یکی از پر فروش ترین محصولات شرکت همت صنعت می باشد .

امروزه با توجه به حجم بالای زباله های تولیدی توسط بشر برای حفظ پاکیزگی ، ایمنی و سلامت در محل کار  و یا خانه داشتن مخزن مناسب برای مدیریت زباله ها از اهمیت فراوانی برخوردار است . در این راستا شرکت همت صنعت زمینه ی فروش آسان خرید مستقیم سطل آشغال بزرگ صنعتی 360 لیتری را با ارزان ترین قیمت برای مشتریان گرامی فراهم نموده است .

ابعاد سطل زباله بزرگ صنعتی 360 لیتری :

کد محصول8123
حجم مخزن360 لیتر
وزن مخزن23 کیلوگرم
ظرفیت مخزن140 کیلوگرم
طول مخزن85 سانتیمتر
عرض مخزن72 سانتیمتر
ارتفاع با درب113 سانتیمتر
ارتفاع بدون درب103 سانتیمتر
ضمانت مخزن6 ماه
رنگ بندی4 رنگ
مواد اولیهhdpe

» استفاده از مواد پلی اتیلن در مخازن زباله :

مواد  پلی اتیلن به کار رفته در سطل زباله بزرگ صنعتی 360 لیتری سبب میشود که مخزن دارای انعطاف پذیری و مقاومت بسیار بالا در مقابل ضربه و اشعه uv و جلوگیری از ترک خوردگی بر اثر دمای هوای زیر صفر و همچنین رنگ پریدگی ، تغییر فرم در مقابل نور مستقیم خورشید بر خوردار باشد .

سطل زباله بزرگ صنعتی 360 لیتری

سطل بزرگ صنعتی 360 لیتری سازگار با محیط زیست
سطل بزرگ صنعتی 360 لیتری با  قابلیت حمل  راحت
سطل بزرگ صنعتی 360 لیتری با  قابلیت شستشوی
سطل بزرگ صنعتی 360 لیتری مقاوم در برابر رطوبت
سطل بزرگ صنعتی 360 لیتری در رنگهای متنوع و زیبا
سطل بزرگ صنعتی 360 لیتری تحمل دمای 40 تا 60 +
سطل بزرگ صنعتی 360 لیتر دارای گواهی اصالت کالا
سطل بزرگ صنعتی 360 لیتری  دارای برچسب  RFID
سطل بزرگ صنعتی دارای استاندارد ISO 9001:2008
سطل بزرگ صنعتی 360 لیتری  مقاوم  مواد شیمایی
سطل بزرگ صنعتی 360 لیتری  با  قابلیت ضد عفونی
سطل بزرگ صنعتی 360 لیتری با  قابلیت تعویض درب
سطل بزرگ صنعتی 360 لیتری  دارای دو چرخ  متحرک
سطل بزرگ صنعتی 360 با  قابلیت چاپ لوگو مشتری
سطل بزرگ صنعتی 360 لیتری  دارای یکسال ضمانت

سطل بازیافت زباله صنعتی بزرگ 360 لیتری

سطل بازیافت (انگلیسی:  Recycling bin ) یا سطل زباله، به ظروفی اطلاق می‌شود که برای نگهداری مواد قابل بازیافت، پیش از انتقال به مراکز بازیافت وتفکیک زباله، استفاده می‌شوند. سطل‌های بازیافت اغلب در اندازه‌های مختلف برای استفاده در داخل و خارج از منازل ، مکان‌های مسکونی ، تجاری، دفاتر اداری، تأسیسات ، مکان‌های عمومی وجود دارد. امروزه با هدف تفکیک زباله ، پسماندها اغلب ظروف جداگانه‌ای برای بازیافت کاغذ، قوطی‌های آلومینیومی، ظروف شیشه‌ای ، بطری‌های پلاستیکی در نظر گرفته می‌شود.

مخزن زباله صنعتی 240 لیتری چرخدار
مخزن زباله صنعتی 240 لیتری پدال دار
مخزن زباله صنعتی 660 لیتری مکانیزه
مخزن زباله صنعتی 770 لیتری مکانیزه
مخزن زباله صنعتی 1100 لیتر مکانیزه
مخزن زباله بزرگ 660 لیتری شهری فلزی
مخزن زباله بزرگ 770 لیتری شهری فلزی
مخزن زباله بزرگ 1100 لیتر شهری فلزی بزرگ

روش های تفکیک زباله در مبدا و فواید آن

هر روز به میزان زباله‌های تولید شده توسط جوامع بشری افزوده می‌شود. همین امر موجب آلوده شدن محیط زیست شده و منابع طبیعی را آلوده می‌کند. توزیع خودسرانه زباله بدون در نظر گرفتن فواید بازیافت، پسماند بازیافتی باعث از بین رفتن منابع طبیعی و افزایش آلودگی‌ها می‌شود.

تفکیک زباله شاید تنها راه حلی باشد که می‌تواند کمی به بهبود این وضعیت کمک کند. فواید بازیافت زباله‌ می‌تواند به میزان زیادی بر استفاده دوباره از زباله‌ و چرخه بهبود شرایط محیط زیست تاثیر گذارد.
با استفاده مجدد از زباله‌ها، شاید به مرور بتوانیم هدف از تفکیک زباله‌ها را درک کنیم. محیط زیست افراد ما تحت تاثیر این امر می‌تواند تغییرات اساسی کند و زندگی‌مان بر روی زمین دوام بیشتری داشته باشد.
جداسازی زباله‌ها  توسط سطل آشغال بزرگ صنعتی 360 لیتری می‌تواند به چرخه بازیافت زباله کمک کند، به همین منظور نیاز است تا هر فرد تفکیک زباله خشک و تر را جدی‌تر بگیرد.

جداسازی زباله‌های خشک و تر

در بیشتر کشورهای پیشرفته، تفکیک زباله‌های خشک و تر امر بسیار مهمی است و شهروندان ملزم به رعایت آن هستند. در شهرهای مدرن برای زباله‌های خشک و تر به تفکیک سطل‌های جداگانه تعبیه می‌شود تا پسماند بازیافتی به راحتی شناسایی شوند و در چرخه بازیافت مورد استفاده قرار گیرند.

بیشتر جوامعی که از کمبود منابع طبیعی رنج می‌برند، بازیافت زباله‌ها را راه حلی برای تولید می‌دانند و از آن‌ها به عنوان منابع اصلی در چرخه ساخت و تولید استفاده می‌کنند. از این رو سطل های زباله پلی اتیلن و سایر مخازن گالوانیزه نقش مهمی در بازیافت و تفکیک زباله ها ایفا می کنند .

مخزن زباله بزرگ صنعتی قابل سفارش در رنگهای

رنگ-بندی-محصولات

سطل آشغال پلاستیکی بزرگ